Shytoshi Kusama ، یکی از بنیانگذاران توکن SHIB گفت که این پل با کمک بنیانگذار شرکت Polygon Labs ، Sandeep Nailwal تعمیر شد.
Shibarium ، یک بلاک چین لایه 2 جدید برای Shiba Inu از 100000 کیف پول در پلتفرم خود فراتر رفته و 35000 کیف پول ظرف 24 ساعت پس از راه اندازی مجدد Shibarium در 28 آگوست عرضه می شود ، Shytoshi Kusama توسعهدهنده اصلی و یکی از بنیانگذاران Shiba Inu در یک پست وبلاگی در 28 آگوست تایید کرد که Shibarium دوباره راهاندازی شده است.
در آن زمان ، Kusama اشاره کرد که شیباریوم 65000 کیف پول را در 350000 تراکنش جمع آوری کرده است ، با این حال طبق Shibariumscan.io این ارقام از آن زمان به بعد افزایش یافته و به ترتیب 55.8 درصد و 20.2 درصد افزایش یافته است ، کاوشگر بلاک Shibarium نشان می دهد که 101277 کیف پول اکنون 420897 تراکنش را در 344614 بلاک با میانگین زمان بلوک 5 ثانیه تسهیل کرده اند ، Kusama در بیانیهای گفت که راهاندازی مجدد ثابت کرد که منابع مالی همیشه امن بوده و هستند.
این چهره مستعار همچنین از موسس شرکت Polygon Labs Sandeep Nailwal برای کمک به Shibarium برای راه اندازی مجدد آن تشکر کرد و افزود به سرعت پس از شروع حادثه من مستقیما از Polygon با Sandeep تماس گرفتم و بدون فکر دوم ، او به تهیه منابع اضافی برای اطمینان از یک نتیجه عالی برای وضعیت کمک کرد و به همین دلیل است که محور ما برای فورک چند ضلعی درست بود.
طبق گفته CoinGecko ، راه اندازی مجدد Shibarium به خوبی در قیمت SHIB منعکس شد و با افزایش 3.6 درصدی به 0.00000825 دلار در 24 ساعت گذشته رسید ، با این حال SHIB هنوز 14.3 درصد از قیمت 0.00000963 دلاری خود در زمان قطع برق کاهش یافته است ، در زمان قطع Kusama هجوم عظیم انتقالها و کاربران را مقصر دانست و بعدا گفت که موردی را پیدا کرده است که در آن هزاران هزار قرارداد و تراکنشهای عادی در یک بلوک ایجاد شده است که منجر به ادامه کار شد. به حالت Fail safe و تخمین زده می شود که در آن زمان حدود 2.5 میلیون دلار بودجه روی پل گیر کرده بود.
Shibarium مانند یک نوزاد تازه متولد شده است که توسط بسیاری از اعضای خانواده هیجان زده که برای استقبال از آنها آمده اند غرق شده است ، این بار آنها آماده هستند اما لطفا با عشق و مراقبت با آن رفتار کنید ، Shibarium یک شبکه لایه 2 اتریوم است که از SHIB برای هزینه استفاده می کند ، این پروژه بر روی ساخت برنامه های بازی و متاورس بر روی این پلتفرم متمرکز بود.